Ptice i perad
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PortalPortal  Početna stranicaPočetna stranica  GalleryGallery  PretraľnikPretraľnik  Latest imagesLatest images  RegistracijaRegistracija  Login  

 

 pronađena velika zelena papiga!!!

Go down 
Autor/icaPoruka
rOargh!
Početnik
Početnik



Broj postova : 2
Registration date : 21.07.2010

pronađena velika zelena papiga!!! Empty
PostajNaslov: pronađena velika zelena papiga!!!   pronađena velika zelena papiga!!! Emptysri srp 21, 2010 7:00 pm

pozdrav društvo alien
Što se tiče papiga, potpuni sam laik,, pa vas molim pomoć i savjet, kome se obratiti, kakva je ovo papiga uopće , i koje korake poduzeti?

_Naime danas je susjedi kat iznad mene doletjela vragolanka, koja izgledom podsjeća na veliku sivu afričku papigu, samo je zelene boje..JEdva smo ju nekako namamili, nahranili i napojili, te broj sa nožnog prstena samo dječlomično očitali..

Zvali smo kvartovsku ambulantu, međutim nisu nam pomogli, osim što su predložili suzu..Papigica je jako pametna, brzo uči i zaključuje, no također je preplađšena novonastalom situacijom, i poprilično jako ujeda svakog ko joj sepribliži osim te susjede..njoj se stacionirala na glavu/rame i ne mrda, jadna žena ne može ni psa ić prošetat.....

Bila sam kod susjede i fotkala ljepoticu, a vas molim za prijedloge što mi je činiti? radio, suza, njuškalo, forumi..okej..ali postoji li neka udruga, netko ko će pomoću tog broja na prstenu pronaći vlasnika? Jer zaista se nadam da je nekome pobjegla, a ne da ju je netko pustio, i rađe bih joj pronašla pravog vlasnika prije nego ju pokušamo udomiti..
Hvala unaprijed!

evo sličke malene na susjedi
pronađena velika zelena papiga!!! 50673408.th

Uploaded with ImageShack.us


pronađena velika zelena papiga!!! 19844147.th

Uploaded with ImageShack.us


pronađena velika zelena papiga!!! 49516990.th


pronađena velika zelena papiga!!! 42655781.th

Uploaded with ImageShack.us